




Jednotlivé vsakovací bloky se spojují zaklapnutím do sebe ve všech třech osách.
Díky odvzdušňovacím kanálům má konstrukce vsakovacích bloků cca o 5 % vyšší využití provozního objemu.
Díky integrovanému proplachovacímu kanálu se suspendované částice usazují v přítokovém kanálu, který lze snado vyčistit.
Při krytí zeminou ve výši 1 000 mm je povrch pojízdný pro těžké nákladní automobily s hmotností 60 t (SLW60, DIN 1072).
Pro výrobu vsakovacích bloků je použit prvotřídní polypropylén.
Konvenční vsakovací systémy rozvádějí přitečené jemné částice po celé vsakovací ploše, způsobují její rychlejší kolmataci.
Stávající vsakovací systémy je nutné v případě zanesení pracně čistit, což může znamenat zvýšené provozní náklady a snížení rychlosti vsakování.
Tvar konstrukce z vsakovacích bloků v podobě obdélníkového kvádru je limitován delším rozměrem.
Starší systémy nejsou dostatečně kompaktní ve všech třech osách po sestavení konstrukce.
Starší kosntrukce mají omezení dané kosntrukcí vsakovacích bloků, která může snižovat celkový užitečný objem o několik procent.
Použitý databázový MS Server zajišťuje vysokou bezpečnost a dobré zálohování vaší práce
Díky technologii multidimenzionální databáze můžete sledovat trendy ve vývoje
K dispozici máte majetkovou a provozní evidenci, plány obnovy, evidence událostí a infrastruktury atd
Během zimy, kdy teplota kolísá okolo nuly, se může vyskytnout až 180 mrazových cyklů. To, spolu se solankou ze zimní údržby, kdy se musí solit, aby v případě mrznoucího deště, deště se sněhem nebo sněžení nedocházelo k námraze na vozovce, enormně oslabuje jakékoliv konstrukce, které jsou vlhké a prosolené. Běžný beton nepřežije při laboratorní zkoušce mrazuvzdornosti 30 mrazových cyklů. Beton se v podstatě rozpadne vlastní vahou. Doporučujeme tak u plovoucích poklopů použít k vyrovnání rozdílu mezi tělem šachty/vpusti a rámem objektu jiný materiál než beton.
Beton používaný na uložení poklopů a vpustí je zcela nepružný. Díky tomu, u poklopů a vpustí s patkovým rámem dochází k přenosu dopravního rázu z povrchu vozovky do hloubky objektu.
Poklopy a vpusti s rámem tvoří na povrchu, pokud jsou uloženy na nebo v betonové konstrukci netuhý povrch, zatímco okolo je povrch vozovky netuhý – ve městech a obcích se jedná nejčastěji o asfaltobeton nebo dlažbu. Kola těžkých nákladních vozidel a vozidel obecně zatěžují jinak netuhý a jinak tuhý povrch. Dojde k vyválcování nebo popraskání povrchu okolo objektu.
Při použitích betonu pro uložení objektů v pozemních komunikacích je potřeba velké množství lidské práce a je otázkou, zda byly dodrženy záměsové poměry, zda beton finálně vytvrdnul před uvedením do provozu, čím je rám vypodložený do sklonu, zda je konstrukce vodotěsná a další.
Při uložení objektu do betonu nebo na beton způsobuje působení dopravního rázu drobné trhlinky v konstrukci, které se mohou postupně zvětšovat, a když při extrémních deštích stoupne hladina podzemní vody, může dojít k vynášení jemných části z pláně vozovky do objektu.
Aquion TVRT je systém vyrovnávacích podkladků a adaptérů pro ukládání a rektifikaci kanalizačních poklopů, uličních vpustí, vodárenských a plynárenských poklůpků a čtyřúhelníkových vstupů do různých komor. Prvky jsou vyráběny z recyklovaného termoplastu a eliminují známé příčiny poruch spojené s ukládáním do betonu, a nebo na betonové prvky.
Systém Aquion TVRT zahrnuje vyrovnávací prstence ploché DN 320 – 800 mm, výšky od 10 do 150 mm, vyrovnávací prstence zámkové DN 625 mm výšky 40-120 mm, prstence klínové DN 320 – 800 mm pro ukládání poklopů a vpustí, středící prstence pro plovoucí poklopy DN dle výrobců plovoucích poklopů, adaptéry pod uliční vpusti, pod lemy plovoucích poklopů malých šachet, podkladky pod vodárenské šoupátkové a hydrantové poklůpky, obruby do zádlažby okolo šoupátkových a hydrantových poklůpků, nadzemních hydrantů a další. Viz přehled sortimentu.
Uceleným systémem termoplastových prvků prodlužujeme životnost komunikací okolo poklopů a vpustí
Unikátní technologie směsných oxidantů AquiCare vylepšuje kvalitu vody pitné, užitkové, průmyslové i odpadní pro desinfekce a hygienické zabezpečení vody
Software specializovaný na projektování trubních sítí na modelu a simulační modelování vodovodů a kanalizací
Databázový severový informační systém s majetkovou a provozní evidencí VaK, oceňováním infrastruktury, rizikovou analýzou opotřebenosti, plány obnovy, evidencí provozních událostí, plány údržby, s importem dat z GIS atd
Pomáhame s technickou infrastrukturou, vodohospodářskými projekty, manipulačními a protipovodňovými plány, kanalizačními řády a plány rozvoje městních systémů zásobování a odkanalizování
Pomáhame s technickou infrastrukturou, vodohospodářskými projekty, manipulačními a protipovodňovými plány, kanalizačními řády a plány rozvoje městních systémů zásobování a odkanalizování
Pomáhame s technickou infrastrukturou, vodohospodářskými projekty, manipulačními a protipovodňovými plány, kanalizačními řády a plány rozvoje městních systémů zásobování a odkanalizování
Pomáhame s technickou infrastrukturou, vodohospodářskými projekty, manipulačními a protipovodňovými plány, kanalizačními řády a plány rozvoje městních systémů zásobování a odkanalizování
Aquion, s.r.o., Osadní 324/12a, 170 00 Praha 7, Czech Republic
IČO: 49101340, DIČ: CZ49101340
Datová schránka: 4c7wkk
T: +420 283 872 265
M: +420 727 902 049